מתנות שמשתלבות עם פרחים

מחפשים מתנות שמשתלבות עם פרחים? בפרחי לואיז תהנו ממגוון מתנות וזרים מהממים עם משלוח מהיר מהיום להיום.

ידוע שיום האישה הבינלאומי הוא מועד נהדר המזכיר לנו עד כמה עלינו להוקיר ולהעריך את הימצאותן של הנשים השונות בחיינו. בת הזוג, האמא, החברה הכי טובה וצוות העובדות. זהו גם יום בעל חשיבות כפולה ובו חשוב להציף נושאים בעלי חשיבות מרבית לרבות מעמד האישה והאלימות במשפחה.

הנוהג שהתקבע במהלך יום האישה הוא להעניק מתנה, כזאת שתראה לנשים החשובות לנו עד כמה הן חלק בלתי נפרד ממארג החיים שלנו. וכמובן שבאופן טבעי למדי, זרי הפרחים הפכו לאחת מן המתנות הנפוצות ביותר.

פשטותם ועם זאת מורכבות מנעד הצבעים שהם מביאים, הניחוחות משכרי החושים והיופי שלהם שיכול לקשט כל בית. פרחים הם דרך נפלאה להעביר מגוון רחב של רגשות והכל בתוך מתנה אחת.

ובכל זאת, לאור שאלות רבות שעולות לא אחת, כאן ריכזנו עבורכם דרכים נהדרות לשדרג את המתנה. וזאת עם מתנות שמשתלבות עם פרחים בצורה מושלמת.

שוקולדים ויין משובח הם מתנות שמשתלבות עם פרחים בצורה מושלמת

בעוד שישנן מתנות עליהן נוכל להתווכח בנושאי ‘טעם וריח’. הרי ששוקולד ויין משובח הולך באופן טבעי וכמעט אינטואיטיבי יחד עם זר פרחים.

הניחוח המשובח של הפרחים הטריים המשתלב יחד עם דברי מתיקה המביאים עמם שפע של צבעים ועיצובים שונים, טעמים נפלאים וממכרים. וכל זאת תוך שהם מלווים בבקבוק יין המעניק לכל המתנה נופח רומנטי נוסף.

בעת שאנו מחפשים אחר מתנות ליום האישה הבינלאומי הרי שמדובר בבחירה טבעית למדי. בחירה כזאת שתוכלו לדעת בבטחה שאינכם יכולים לטעות בה. היא תמיד תהפוך את המתנה למיוחדת במינה.

שובר לחוויה זוגית

מי אמר שמתנה מוכרחה להיות מוחשית? וכאשר אנחנו מחפשים אחר מתנה ליום האישה. הרי שבהחלט ניתן גם לשקול מתנה שהיא למעשה חוויה.

חוויות ניתן לרכוש באמצעות שובר מתנה המוצמד אל זר הפרחים ושמגיע יחד עם כרטיס ברכה. את השובר תוכלו לרכוש עבור מגוון רחב של אטרקציות שונות דוגמת יום בילוי ספא זוגי. או לחילופין, שובר למימוש סיור קולינרי נפלא ואיכותי.

לאלו מכם שמוצאים את עצמם מסתבכים עם שלל החוויות והאטרקציות השונות. הרי שניתן גם לרכוש פשוט גיפט קארד שיאפשר לאישה החשובה לכם לממש את השובר כראות עיניה.

סל מוצרים כפריים

מגוון מתבלים שונים, קרש חיתוך מעץ ועוד מגוון רחב של אביזרים שונים. באביזרים אלו ניתן לאבזר את המטבח וליהנות מרגעים קולינריים קלילים ונפלאים.

השילוב של מוצרים אלו יחד עם זר פרחים המביא את הטבע הישר אל תוך המרחב הביתי הפרטי. שילוב זה הוא דרך נפלאה לשדרג כל זר פרחים עם רעיון מקורי במיוחד. ניתן גם לאבזר את זר הפרחים עם רכיבים שונים וספר מתכונים. ובכך לייצר חוויה שונה וגם מתנה מוחשית לכל דבר ודעה.

ובכל שאלה והתייעצות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

0
  • המינימום להזמנה באתר הוא 100 ש"ח.
0
סל הקניות שלך
הסל שלך ריק