פרחים וחבילות מרגשות שכל אחד ישמח לקבל

לפעמים אנחנו רוצים לשמח אדם יקר לנו, אבל לא יודעים איך. בין אם מדובר על מתנת יום הולדת, מתנה ליום נישואין, לחג כזה או אחר, לכבוד ולנטיינז דיי או הגרסה העברית שלו, טו באב, וגם כשסתםרוצים להביע הערכה, תודה או אהבה – תמיד עולה השאלה איך להצליח לרגש באמת.

לנו יש תשובה עבורכם: פרחים וחבילות, וכאן בעמוד תמצאו המלצות מפורטות ורעיונות מתאימים.

זר תשוקה ואהבה

ורדים אדומים הם אופציה קלאסית שתמיד מתקבלת בשמחה, בהתרגשות ובהכרת תודה אמיתית. הוורדים משדרים תשוקה ואהבה, והגוון האדום מוסיף לדומיננטיות כך שאי אפשר להתעלם מהזר המרשים מאוד.

עוד אופציה שמתאימה לפרחים שמטרתם הבעת מסר של אהבה היא זר שמשלב חרציות, חמניות, לילות ורודות ונגיעות גיבסנית. במקרה כזה מקבל או מקבלת הזר יתלהבו משילוב הצבעים צהובורודאדוםירוקלבן ומהחיבור המדויק בין הפרחים השונים – בדיוק כמו החיבור שאתם רוצים להדגיש בעצם שליחת המתנה.

סחלב זוגי

מתנה נוספת שכל אחד ואחת ישמחו לקבל היא סחלב זוגי, כלומר כלי מעוצב ובו שני סחלבים. הסמליות בולטת מיד לעין, ולכן ההצעה הזו מתאימה בעיקר כשרוצים לרגש את בן/בת הזוג. יחד עם זאת גם כשבת מעניקה לאמא שלה סחלב יפהפה היא מעבירה לה מסר של אהבה נצחית ומחויבות אמיתית, ובזכות המראה האלגנטי להפליא של הצמח הזה הוא מתאים מאוד גם כמתנה לבוסית מוערכת, כהוקרת תודה לאדם שעשה עבורכם מעשה טוב, ועוד.

מארז מתוק

אם תרצו להעניק לאדם היקר ללבכם פריט נוסף עם הפרחים או הצמח, כדאי ללכת על בטוח: פריט שיגרום לכל אחד ואחת, בכל גיל, להתמוגג ברגע פתיחת החבילה. או ב-2 מילים: בובת דובי. בובה של גור דובים היא הדבר המתוק ביותר שיש, ולכן אי אפשר להישאר אדישים כלפיה. בנוסף הבובה תישאר אצל מקבל או מקבלת המתנה במשך שנים רבות ותמשיך להזכיר להם את המתנה ובעצם תמשיך לרגש אותם עוד ועוד.

חבילת אלכוהול מפנקת

עוד אופציה של מתנה מרשימה מאוד וגם מרגשת היא לצרף לפרחים אלכוהול משובח. לדוגמה, מארז בירות בוטיק בצירוף כוס ייחודית (שתגרום למקבל המתנה להיזכר בכל בכל פעם שהוא לוגם ממנה בירה). בישראל פועלות שלל מבשלות בירה שמפיקות מוצרים מעניינים מאוד, כך שהמתנה הזו היא גם תמיכה בעסק קטן כחוללבן. עוד דוגמה היא מארז שכולל מספר סוגי יינות, ואם תרצו להשקיע יותר, אפשר לבחור גם בבקבוק של אחד ממותגי הוויסקי הקלאסיים או של קוניאק בלתי מתפשר שמשדר תמיד איכות קלאסית.

ערכה שמוסיפה צמיחה שמחה לבית

עציץ מרהיב עין מוסיף שמחה לכל בית ומבליט את אלמנט הצמיחה וההתחדשות בחיים. בנוסף, כל עציץ מפזר סביבו אנרגיות של חוסן ורוך, שילוב מומלץ לכל אדם, וגם שורשיות וחיבור לטבע – דבר שתמיד יש כמיהה אליו כשחיים במרחבים האורבניים. גם למתנה הזו מומלץ לצרף בקבוק יין מובחר או אלכוהול אחר, וכך להפוך אותה לעוד יותר מרשימה ומשמחת.

איך להבטיח מקסימום רגש

אחרי שבוחרים פרחים יפהפיים או חבילה מרשימה אצלנו בפרחי לואיז, מומלץ בחום להוסיף עוד רגש – באמצעות צירוף ברכה מתאימה. הברכה חייבת להיות אותנטית, כלומר לשקף את מה שאתם באמת מרגישים כלפי מקבל המתנה. כשאתם מדברים מהלב, הניסוח המדויק פחות משמעותי, והאימפקט בכל מקרה יהיה מוצלח ויהפוך את המתנה לעוד יותר משמחת ובלתי נשכחת.

0
  • המינימום להזמנה באתר הוא 100 ש"ח.
0
סל הקניות שלך
הסל שלך ריק